قصه عشق مجنون
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 88506
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلی نشست

                                    عشق آن شب مست مستش کرده بود

                                    فارغ از جام التسش کرده بود

گفت: یا رب از چه خارم کرده ای؟

بر صلیب عشق دارم کرده ای؟

                                    خسته ام زین عشق دل خونم نکن

                                    من اگر مجنونم، تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیست

این تو لیلای تو، من نیستم

                                     گفت: ای دیوانه، لیلایت منم

                                      در رگت پنهان و پیدایت منم

 سالها با جور لیلی ساختی      من کنارت بودم و نشناختی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, :: 20:17 ::  نويسنده : راضی